Fotografia de Paco Candel y logotipo de la Fundación
Inicio La Fundación Actividad Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble

» Editoriales
» Noticias
» Observatorio social

» Català

¡Este 11 de septiembre todos tenemos que estar en la calle!
10/09/2012

Ilustración de Pilarín Bayés en la El Ens de Comunicació Associativa ha hecho público este manifiesto con motivo de la Diada Nacional de Catalunya.

Amb la proximitat de l'Onze de setembre són moltes i diverses les veus que s'aixequen al nostre país. Cada una amb el seu color i el seu matís, però en una aclaparadora majoria amb el mateix esperit: la defensa apassionada del nostre país, la nostra llengua i la nostra cultura, en un moment en què Catalunya veu amenaçats els avenços socials assolits i la seva economia a causa de l'expoli fiscal.

L'ENS de Comunicació Associativa és un punt de trobada, una eina, un nus en el que s'estrenyen i enforteixen vint-i-tres agrupacions federatives de l'àmbit de l'associacionisme cultural català.

L'ENS de Comunicació Associativa no és un òrgan autònom, l'ENS som tots i és de tots. Perquè les entitats associatives som una part vital i clau en la vertebració de Catalunya, però el veritable valor del nostre país rau en la suma de tots i cada un dels catalans.

Amb aquest comunicat donem formalment suport a la manifestació de l'Onze de setembre. L'ENS no estarà a la manifestació darrera d'una pancarta o d'un eslògan, perquè aquest Onze de Setembre tots hem d'estar al carrer, amb pancartes o sense, amb eslògans o sense, però manifestant de forma cívica i contundent el sentiment del nostre poble.

Fem nostre, textualment, la frase final d'un dels molts manifests que han fet les entitats:
"fem una crida a tothom, als polítics i a la societat civil, a treballar plegats per aconseguir la nació justa, socialment cohesionada i per fi plenament lliure que volem".

Visca Catalunya!

Fundación Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Acerca del sitio