Fotografia de Paco Candel y logotipo de la Fundación
Inicio La Fundación Actividad Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble
Francisco Candel

» La persona
» El escritor
» La obra
» El político
» Distinciones
» Se ha escrito de él

» Català

Crònica informal, sentimental i incompleta (1936-1986)

Año: 1992

Editorial: Llibres de l'Índex

Género: Autobiografía

Más información: Disponible.

Contraportada

És una peça literàrio-periodística d'un aire molt personal escrita a tall d'unes memòries i que s descabdella sense cap documentació Express que no siguin el suport dels records de l'autor. Comença en els anys de guerra (1936-1939) viscuts en un suburbi barceloní on predomina la població immigrada. Comprèn la immediata postguerra, la infantesa i la adolescència de l'autor. A grans trets, però matisats amb pinzellades d'intensa vivacitat, hi transcorren els anys del franquisme i la joventut de l'autor, la derogació del franquisme i la maduresa de l'autor dins un acompanyament de cançons d'època, pel·lícules, títols de llibres i records sobre persones famoses.

Fundación Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Acerca del sitio