Fotografia de Paco Candel y logotipo de la Fundación
Inicio La Fundación Actividad Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble
Francisco Candel

» La persona
» El escritor
» La obra
» El político
» Distinciones
» Se ha escrito de él

» Català

Les meves escoles

Año: 1997

Editorial: Columna Edicions

Género: Memorias

Más información: Con este libro, Francisco Candel ganó ex aequo el I Premi Fundació Ramon Trias Fargas. Disponible.

Contraportada

Aquestes són unes memòries a contrapèl: fugint del to greu i acadèmic amb un estil ple de tendres i humor a parts iguals, Les meves escoles són un repàs a la infantesa i preadolescència de l'autor a partir del record de les escoles i els mestres que va conèixer. Així, davant nostre desfilen una època i una gent que, com en un vivíssim retrat virat a sèpia, ens donen a conèixer -amb un punt de nostàlgia- les palpitacions d'un temps: la vida d'un infant que va a escola és l'excusa perfecta per parlar-nos dels llibres i les cançons; els amics i les mestres; la República i la Guerra Civil, quan tot va canviar...

Fundación Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Acerca del sitio