Fotografia de Paco Candel y logotipo de la Fundación
Inicio La Fundación Actividad Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble
Francisco Candel

» La persona
» El escritor
» La obra
» El político
» Distinciones
» Se ha escrito de él

» Català

Els altres catalans del segle XXI

Año: 2001

Editorial: Planeta

Género: Ensayo

Más información: Escrito conjuntamente con Josep Maria Cuenca Flores.

Contraportada

Aquesta és la crònica humana de la nova onada d'immigració que està rebent Catalunya. Francesc Candel -que va escriure el testimoni més cèlebre de la immigració dels anys seixanta- i Josep Mari Cuenca retraten ara aquest nous catalans que arriben sobretot del Magreb. Com són, què busquen, què volen i quina es la realitat amb que es troben.

Els altres catalans del segle XXI recull testimonis personals dels immigrants que han d'integrar-se a la societat catalana en l'àmbit escolar, laboral o religiós, entre d'altres. Per això, aquest és un llibre valent, que no defuig els conflictes i explica en veu alta si cal la cara més crua de la situació, però també mostra les iniciatives i actituds que es fan creïble el repte d'una Catalunya plural i integradora.

Fundación Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Acerca del sitio