Fotografia de Paco Candel y logotipo de la Fundación
Inicio La Fundación Actividad Francisco Candel Paco Candel: Catalunya, un sol poble
Francisco Candel

» La persona
» El escritor
» La obra
» El político
» Distinciones
» Se ha escrito de él

» Català

Els altres catalans

Año: 1964

Editorial: Edicions 62

Género: Ensayo

Más información: Publicada en castellano por la editorial Península el año 1976. Numerosas ediciones, la última por Edicions 62 el año 2002.

Contraportada

Francesc Candel aborda en aquest llibre la problemàtica de la forta immigració que va rebre Catalunya durant el període de l'expansió industrial a la postguerra. Candel és testimoni directe de la gent, dels ambients, dels problemes i de les inquietuds de la Catalunya suburbial, de la qual ell mateix va formar part. Publicat per primera vegada l'any 1964, aquest assaig va tenir un gran ressò i un fort impacte social pel plantejament d'una situació que fins aleshores no havia estat tractada d'una manera oberta. Al llarg dels anys Els altres catalans s'ha convertit en un document històric sobre la immigració a Catalunya de referència obligada que actualment torna a tenir plena vigència.

Fundación Privada Paco Candel - info@fundaciocandel.org - Acerca del sitio