Ruta candeliana (imagen original de frontissa.cat)

Ruta candeliana por l'Hospitalet de Llobregat siguiendo "Los otros catalanes"

07/01/2022 | El Centre d'Estudis de l'Hospitalet organiza una ruta guiada por Hospitalet de Llobregat en la que se visitan los lugares de la ciudad que aparecen mencionados en el libro «Los otros catalanes», de Paco [...] [+]

La Fundación Paco Candel inicia una nueva etapa para hacer frente a los retos actuales y hacer vivo y útil el pensamiento de su fundador

Salvador Cardús, nuevo presidente de la fundación, y Marina Gay, Gal·la Cortadellas, Jordi Cuixart, Míriam Hatibi y Rosa M. Provencio, nuevos miembros de su patronato. 22/12/2021 | La Fundación Paco Candel inicia una nueva etapa y se renueva para contribuir a los nuevos retos del país en materia de cohesión y apoyo al proceso de incorporación de recién llegados a la sociedad catalana. [...] [+]

Agenda Charla sobre Candel y "Un ayuntamiento llamado ellos"

02/09/2021 | El próximo viernes 17 de septiembre a las 18h30, en la Biblioteca Valentí Almirall (pasaje Parellada, 1, El Papiol), se celebrará una charla sobre la obra de Francisco Candel y en particular de su libro [...] [+]

Todas las noticias | Suscripción RSS
Candel i el Monument als Altres Catalans
Pere Baltà | 30/03/2021

-Un monument als altres catalans? O un monument commemo- ratiu del mig segle del llibre "Els Altres Catalans"? Per part meva, el sentit de l'escultura és l'homenatge a Paco Candel, l'amic que sempre vaig tenir al costat en el meu camí pel món de l'art i a la seva permanent idea de societat. -Quina és la idea conceptual del monument? La idea que sorgí a les reunions de patrons de la Fundació era la de commemorar l'aniversari del llibre. Quant a concepte, [...] [+]

Todos los fulls
Suscripción RSS

Los importantes: Elite

Plaza & Janés Editores, 1962

Bibliografía candeliana completa
Migracions dels segles XX i XXI: una mirada candeliana

La pell cremada de Josep M. Forn
Mercè Ibarz | Octubre de 2021

Una pel·lícula del 1967 no podia ser en llengua catalana però així i tot, Josep Maria Forn, traspassat dilluns, hi va incorporar petits diàlegs. Era La piel quemada, un dels films que senyoregen en la cinematografia europea. El primer cop que la vaig veure em vaig quedar clavada a la cadira, pel [...] [+]

Miembro fundador de:

Ens de l'Associacionisme Cultural Català

Revista digital Tornaveu

Asociada a:

Coop57

Con la colaboración de:

Òmnium Cultural

Biblioteca Francesc Candel

Con el apoyo de:

Generalitat de Catalunya Diputació de Barcelona Ajuntament de Barcelona. Institut de Cultura Consorci de la Zona Franca de Barcelona Obra Social la Caixa