III Premis Antoni Carné de l'Associacionisme Cultural Català
05/11/2019

Cartell de l'acte El proper dimecres 6 de novembre a les 19:30, a l'Ateneu Barcelonès (Carrer Canuda, 6, Barcelona) tindrà lloc l'acte de lliurament dels Premis Antoni Carné, que volen reconèixer i prestigiar la tasca d’aquelles entitats, organitzacions, mitjans de comunicació i persones que treballen en la difusió de l'associacionisme i la cultura popular catalana des dels seus barris, pobles i ciutats, moltes vegades de forma anònima i voluntària. Organitzat per l'Ens de l'Associacionisme Cultural Català, presentat pel clown i guionista Ferran Aixalà, i amb diverses actuacions de cultura popular. Un any més, amb la implicació de Fundació Antigues Caixes Catalanes - BBVA.