Isabel-Clara Simó ens ha deixat
17/01/2020

Isabel-Clara Simó conferenciant a la Biblioteca Francesc Candel Personalitat polièdrica, professora, periodista combativa, escriptora compromesa, degana de la Institució de les Lletres Catalanes, Premi d'Honor de les Lletres Catalanes (entre moltes altres distincions), activista política, social i cultural, amiga de tothom que es movia en pro de la unitat cultural dels Països Catalans, dels drets humans, dels drets de la dona i de tots aquells que lluitessin contra qualsevol mena d'injustícia...

Isabel era membre del patronat de la Fundació Paco Candel, a qui donà suport ja en els temps de la revista Canigó. Isabel-Clara Simó ens ha deixat. Tot el país, encapçalat pel president de la Generalitat, l'ha acompanyada en el seu comiat al tanatori de les Corts, després de la seva mort al seu Alcoi natal el passat 13 de gener del 2020. Queda entre nosaltres la seva extensa i brillant obra literària i el seu extraordinari mestratge de com hem de seguir lluitant pels somnis. Descansi en pau.

Referència al web de l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana

Referència a la Viquipèdia