Represa de l'activitat
21/10/2021

Jordi Cuixart, president d'Òmnium Cultural, i Pere Baltà, president de la Fundació Paco Candel, acompanyats de membres de les dues direccions. Malgrat que l'activitat de la Fundació Paco Candel no s'ha paralitzat durant la pandèmia de la Covid 19 i s'ha continuat amb la tasca de recerca i de divulgació de noves edicions a través del web, sí que va ser necessari suspendre els actes públics durant el període més àlgid de la pandèmia.

Finalment, però, amb l'arribada d'una certa normalitat s'ha reiniciat l'activitat presencial amb la presentació de la novel·la "Un ajuntament anomenat ells" a la Biblioteca Valentí Almirall. També s'ha presentat el documental "Teresa Juvé: memòria d'exili" al Centre Cultural d'Arenys de Mar, amb la presència de Josep M. Soler i Pere Baltà, presidents de les fundacions Pallach i Candel, que l'han produït, Miquel Reniu, que hi col·laborà, i el comissari de l'Any Juvé, Toni Terrades.

Per altra banda, Pere Baltà, Salvador Cardús i Julio Baños, tots ells membres del patronat de la Fundació, es van reunir a la seu d'Òmnium Cultural amb Jordi Cuixart, Marcel Mauri i altres dirigents de l'entitat per treballar en l'aprofundiment de la col·laboració que des de fa anys mantenen ambdues institucions.