El moment de l'acte en què es llegeix el fragment d'

Candel, present a l'acte institucional de l'11 de setembre al Born

22/09/2016 | Les migracions i el paper històric de Catalunya com a terra d'acollida ha estat l'eix temàtic de l'acte institucional per la diada de l'Onze de Setembre de 2016. La veu de Francesc Candel com a cronista [...] [+]

Ha mort Àngel Garcia, reconegut realitzador de dibuixos animats

Nadala d'Àngel Garcia per a la Fundació Candel (2009). 21/09/2016 | Ha mort Àngel Garcia, prestigiós dibuixant que el 2009 il·lustrà aquesta nadala de la Fundació Paco Candel i, ja abans, el 1980, havia aportat el seu humor a la presentació d'una conferencia de Candel [...] [+]

Agenda El meu Candel. Crònica sentimental d'un home irrepetible. Isabel Clara Simó

29/07/2016 | M'agradaria ser capaç de fer una crònica sentimental sobre Paco Candel. Aquell homenet, tímid i extremadament penetrant, que reduïa les teves redundàncies retòriques a la senzillesa del sentit comú, [...] [+]

Totes les notícies | Subscripció RSS
Paco Candel i la llengua catalana
Miquel Reniu | 12/09/2016

Malgrat la tímida obertura del règim franquista durant la seva etapa final, que va fer possible una discretíssima presència pública de la llengua catalana, la continuada i forta allau immigratòria de treballadors castellanoparlants arribats a Catalunya al llarg dels anys cinquanta i seixanta i, òbviament, els efectes de la prohibició i la repressió de la llengua catalana perpetrats pel franquisme, des de la supressió de l'Estatut de Catalunya l'any 1938, [...] [+]

Tots els fulls
Subscripció RSS

Los importantes: Elite

Plaza & Janés Editores, 1962

Bibliografia candeliana completa
Paco Candel. Catalunya, un sol poble

Paco Candel: retrat en clau de pàtria
Josep Maria Puigjaner | Abril de 2016

Aquest text de Josep Maria Puigjaner i Matas es trobava en procés editorial, per incloure'l a la col·lecció de Fulls Candelians, quan ens assabentem de la mort de l'autor. Escriptor i periodista, Josep Maria Puigjaner, ha estat qualificats pels que l'estimaven com a "home de gran bondat, saviesa, [...] [+]

Col·laborem amb

Ens de l'Associacionisme Cultural Català Coop57 Revista digital Tornaveu Obra Social la Caixa

Rebem el suport de

Generalitat de Catalunya Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura Ajuntament de Barcelona. Institut de Cultura Consorci de la Zona Franca de Barcelona