Carles Duarte, president del CONCA, i Pere Baltà, president de la Fundació Candel, durant la intervenció.

Agenda Carles Duarte: "Hem de valorar més i millor el Candel literat"

24/11/2016 | A l'acte de lliurament dels Memorial Francesc Candel d'enguany, celebrat a la seu del Col·legi de Periodistes, Carles Duarte, president del Consell Nacional de Cultura i de les Arts (CONCA), reivindicà [...] [+]

Atorgat el Memorial Francesc Candel a Núria Feliu, Carles Canet, Jordi Portals i Joan Soto

Els guardonats amb el Memorial Francesc Candel 10/11/2016 | La Fundació Paco Candel farà entrega del Memorial Francesc Candel a la seu social del Col·legi de Periodistes de Catalunya el proper dilluns 14 de novembre, a les 7 de la tarda, en un acte que serà presidit [...] [+]