La doctora Anna Caballé, el coeditor Gabriel Jiménez i Pere Baltà, president de la Fundació Candel.

L'Ateneu de Sant Just recorda Francesc Candel

29/01/2018 | El dia 11 de gener passat se celebrà a l'Ateneu de Sant Just una xerrada-col·loqui en record de Paco Candel. L'acte l'organitzava la revista "La Vall de Verç", portaveu de la prestigiosa institució cultural [...] [+]

Nova aportació al fons del centre de documentació i interpretació de l'obra de Candel

Ginés Olmos fill lliurant el quadern de Candel en presència de Marianela Adolfo, secretària, Julio Baños, tresorer, i Pere Baltà, president de la fundació. 11/01/2018 | L'enginyer Ginés Olmos visità la seu social de la Fundació Paco Candel a fi de fer efectiva l'entrega d'un interessant quadern escolar, que estava en poder del seu pare, el químic del mateix nom. Es tracta [...] [+]