Invitació de l'acte

Agenda 'Memòries d'exili: Teresa Juvé' situa en primer pla una figura cabdal

10/06/2018 | El documental, amb clara intenció de reflexionar sobre el present, s'estrenarà dimarts 19 de juny de 2018 a les 19h al Palau Alòs (Sant Pere més baix, 55, de Barcelona). Comptarà amb la protagonista del [...] [+]

S’entreguen els premis del 25è Certamen Literari Francesc Candel

Els guardonats del certamen 31/05/2018 | La Biblioteca Francesc Candel va acollir, dimecres a la tarda, l'acte de lliurament de premis de la 25a edició del certamen literari que porta el nom del qui fou escriptor i veí de la Marina, Francesc [...] [+]

Agenda Passejant per La Marina de Candel amb Alfred Bosch

22/05/2018 | Es pot considerar una magnífica experiència de turisme urbà la passejada per la Marina de Candel que vam fer amb Alfred Bosch, historiador i president del grup municipal d'ERC a l'Ajuntament de Barcelona, [...] [+]

Totes les notícies | Subscripció RSS
Estació de França / El tren de los pieles quemadas
Joan-Pere Viladecans / Pere Baltà | 27/09/2016

Estació de França Article publicat a La Vanguardia, el 3 de maig de 2013 Sent que, potser, hauria envellit sense ressentiment perquè havia treballat per a un millor futur per als seus fills, per als seus néts, veu com el present cruel envesteix al passat. Aquell passat que semblava adormit, ensopit, però estranyament indestructible: s'ha despertat. Tots i cadascun de nosaltres ens passem la vida preparant-nos per a alguna cosa. O per [...] [+]

Tots els fulls
Subscripció RSS

Los importantes: Elite

Plaza & Janés Editores, 1962

Bibliografia candeliana completa
Migracions dels segles XX i XXI: una mirada candeliana

Refugiats i memòria
Josep Viana i Crespo | Juliol de 2018

En el marc del Dia Mundial de les Persones Refugiades celebrat el 20 de juny, la Fundació Paco Candel, membre de l'Ens de l'Associacionisme Cultural Català, ha estrenat el documental "Memòries d'exili: Teresa Juvé" una coproducció de la mateixa Fundació Candel, conjuntament realitzada amb la Fundació [...] [+]

Col·laborem amb

Ens de l'Associacionisme Cultural Català Coop57 Revista digital Tornaveu Obra Social la Caixa

Rebem el suport de

Generalitat de Catalunya Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura Ajuntament de Barcelona. Institut de Cultura Consorci de la Zona Franca de Barcelona