Volant de l'acte

Agenda Projecció a Girona del documental "Memòries de l'exili: Teresa Juvé"

10/12/2018 | El proper dia 13 de desembre es presentarà a Girona el documental "Memòries de l'exili: Teresa Juvé". L'acte se celebrarà a la Casa de la Cultura de Girona, a les 19h, a l'Aula A, amb el següent contingut: [...] [+]

Agenda Isabel-Clara Simó presenta un escenari pessimista de l'ús del català

Isabel-Cara Simó durant la conferència. 26/11/2018 | L'escriptora nascuda a Alcoi, autora d'obres fonamentals per entendre la literatura contemporània en català com La salvatge (Premi Sant Jordi, 1993), actual degana de l'Institut d'Estudis Catalans ha [...] [+]

Agenda Conferència de Miquel Reniu: "De Pompeu Fabra a la normalització lingüística"

23/11/2018 | Us convidem a la conferència "De Pompeu Fabra a la normalització lingüística" a càrrec de Miquel Reniu, exdirector general de Política Lingüística i primer president del Consorci de Normalització Lingüística, [...] [+]

Totes les notícies | Subscripció RSS
Estació de França / El tren de los pieles quemadas
Joan-Pere Viladecans / Pere Baltà | 27/09/2016

Estació de França Article publicat a La Vanguardia, el 3 de maig de 2013 Sent que, potser, hauria envellit sense ressentiment perquè havia treballat per a un millor futur per als seus fills, per als seus néts, veu com el present cruel envesteix al passat. Aquell passat que semblava adormit, ensopit, però estranyament indestructible: s'ha despertat. Tots i cadascun de nosaltres ens passem la vida preparant-nos per a alguna cosa. O per [...] [+]

Tots els fulls
Subscripció RSS

Los importantes: Elite

Plaza & Janés Editores, 1962

Bibliografia candeliana completa
Migracions dels segles XX i XXI: una mirada candeliana

Refugiats i memòria
Josep Viana i Crespo | Juliol de 2018

En el marc del Dia Mundial de les Persones Refugiades celebrat el 20 de juny, la Fundació Paco Candel, membre de l'Ens de l'Associacionisme Cultural Català, ha estrenat el documental "Memòries d'exili: Teresa Juvé" una coproducció de la mateixa Fundació Candel, conjuntament realitzada amb la Fundació [...] [+]

Col·laborem amb

Ens de l'Associacionisme Cultural Català Coop57 Revista digital Tornaveu Obra Social la Caixa

Rebem el suport de

Generalitat de Catalunya Diputació de Barcelona. Àrea de Cultura Ajuntament de Barcelona. Institut de Cultura Consorci de la Zona Franca de Barcelona