Josep Maria Forn al despatx de la seva productora, a Barcelona, davant els cartells de tres dels seus films més emblemàtics (Foto: Josep Losada).

"Jo era un nen adoctrinat"

03/04/2018 | Pòsters dels seus films més emblemàtics (La piel quemada, Companys, procés a Catalunya, El coronel Macià...), tota mena de premis (el Gaudí, la Creu de Sant Jordi...), pel·lícules i llibres, molts llibres, [...] [+]

L'Ateneu de Sant Just recorda Francesc Candel

La doctora Anna Caballé, el coeditor Gabriel Jiménez i Pere Baltà, president de la Fundació Candel. 29/01/2018 | El dia 11 de gener passat se celebrà a l'Ateneu de Sant Just una xerrada-col·loqui en record de Paco Candel. L'acte l'organitzava la revista "La Vall de Verç", portaveu de la prestigiosa institució cultural [...] [+]