SUSPESA L'ACTIVITAT DE LA FUNDACIÓ A CAUSA DEL CORONAVIRUS

La Fundació Paco Candel considera prudent i oportú deixar en suspens la seva activitat fins nou avís i mentre duri la situació causada per la pandèmia del coronavirus. Únicament es mantindrà activa la tasca de recerca, informació i edició que no requereix l'organització d'actes públics, mantenint obert el web i l'atenció als estudiosos i col·laboradors habituals.

Qualsevol consulta es pot dirigir a info@fundaciocandel.org.

La Fundació

» Introducció
» Missió
» A qui ens adrecem
» Objectius
» Patronat
» Recursos
» Contacte
» Donatius

Missió

La Fundació Privada Paco Candel té com a missió donar suport a les persones immigrades que vénen a Catalunya en el seu procés d'integració a la societat catalana, per compartir-hi el benestar social i laboral, la igualtat d'oportunitats, la cultura i la llengua, tot facilitant el sentiment de pertinença al poble català i partint de l'esperit i els valors inherents en l'obra de l'escriptor i per difondre, promocionar i fomentar l'obra i la personalitat d'en Paco Candel.

Foto de Paco Candel