Paco Candel. Catalunya, un sol poble

» Conferenciants
» Materials

Programa Paco Candel. Catalunya, un sol poble

Descarrega't el fulletó del programa

Paco Candel: "Catalunya un sol poble". Diferents mirades migratòries i un sol fet
Un programa destinat a la divulgació de l'obra de Francesc Candel i per copsar la importància dels processos migratoris.

El programa "Paco Candel: Catalunya, un sol poble" que la Fundació ha promogut en col·laboració amb el Departament de Benestar Social i Família, d'Ensenyament i de Cultura de la Generalitat de Catalunya, vol ser una eina innovadora per aportar a les noves generacions i la societat civil en general, la reflexió sobre la importància i l'interès dels processos migratoris passats i presents per mitjà de l'obra literària de Francesc Candel.

El Programa s'adreça a la societat civil, i també a l'alumnat dels cicles mitjà i superior de primària, de secundària, de batxillerat, a Clubs de Lectura i espais d’aprenentatge. Vol ser un instrument adequat per conduir aquesta reflexió sobre la nostra realitat, conèixer la vida i l'obra de l'escriptor Paco Candel i, a través d'ell, els col·lectius de persones que han emigrat a la Catalunya d'avui.

El Programa Paco Candel ofereix diferents recursos per difondre, reflexionar i treballar el fet migratori:

1. Exposició digitalitzada Candel, la llibertat d'expressió.

2. Guies i materials didàctics.

3. Vídeos dels conferenciants.

4. Conferències.